Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

SundayDesign

lørdag 30. oktober 2010

Share this history on :
Denne helgen har jeg bestemt meg for å endre hele designet slik at jeg får en enklere blogg å blogge på, med tanke på menyer. Skal og prøve å få den litt mer oversiklitg både for meg selv når jeg legger inn ting i bloggen og for dere slik at det blir litt lettere å finne fram. Så derfor blilr bloggen nede antageligvis fra sent lørdag til mulig hele søndagen. Da får jeg bare håpe at jeg ikke roter det til slik at alt ender i kaos, men jeg skal gjøre mitt beste.


 Med det samme får jeg vel også si til dere: Finn fram godteriet og ha en grøssende Halloween.

Chao



Bilde: Kilde

Follow Everything happens for a reason
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

3 kommentarer:

Kamelryttersken sa...

Blir så bra så

Kamelryttersken sa...

Og det ble det :)

♥ Lykkelise sa...

Takker så mye for det :-) den ble litt enklere for meg å legge inn meny øverst, den forrigie malen var det ingen toppmeny på så da måtte jeg bare legge til fra kategorier. videre er denne malen litt lettere å få lagt til alt det andre på og. Jeg tenker da på sidemenyer og footer.

Det har seg og slik at html er vel ikke min beste side og denne malen er også lettere å forstå hvis jeg skal endre bredde osv..

Ellers må du ha en fantastisk helg..takk for at du besøker meg.

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.