Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Things I Love Monday

mandag 27. september 2010

Share this history on :
Things I Love Monday


Mandager er ukestart - en helt ny ubrukt uke starter. Skal en starte nye prosjekter er dette den beste dagen for meg å starte på. Men i dag har jeg ingen nye prosjekter å starte med så da kan jeg vel like godt lage et lite innlegg her på bloggen om høsten og ting jeg elsker å gjøre mandager.



Nå er det og høst og vi kan begynne å kjenne luften blir kaldere, jeg føler alltid at høsten gir luften en makeover og blir renset, alle farger som kommer fram. En yndet tid for å ta flotte naturbilder er det og.


Dagene blir gradvis kaldere, og vi kan kjenne temperaturforskjellene blir større fra dag til de mørke høstkveldene. Vi samles med våre kjære inne bak varme vegger med stearinlys og munter prat, titter på filmer, eller kanskje bare er alene å leser i en god bok under yndligspleddet sitt med en god kopp varm te.

Men tilbake til mandager, her i huset er det svært så ryddig nå etter helgen som har vært avslappende og på alle måter rolig, skal en tur ut senere å handle inn litt hårfarge og god mat slik at vi får oss en bedre middag i kveld. Vi er jeg og min elskede mann som jeg har levd sammen med nå i ca fire fem år nå, min aller beste venn i verden det er han nemlig og lykkelig er jeg for det.
Så da sier jeg bare vi blogges snart....



“Write it on your heart that every day is the best day in the year.”
(Ralph Waldo Emerson)
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.