Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Om

fredag 24. september 2010

Share this history on :
Da var jeg i gang med ny blogg med blanke ark, jeg ønsker å skrive for meg selv og ikke minst for dere. Greier jeg det? Ja da skal jeg sannelig klappe i hendendene.

Å skrive er jo en vanskelig sak men å skrive noe som er av interesse og godt skrevet for andre er vel ennå vanskeligere og enn likeså så viktig som å skrive for seg selv, jeg håper jo at noen vil få noe ut av mine skriverier.

I skrivende stund håper jeg bloggen vil handle litt om det som skjer rundt meg, hvor jeg ønsker å holde fokuset på hverdagslykken. Skriver en del om saker som engasjerer meg med andre ord blir dette ganske mange og omfattende temaer og problemstillinger. Jeg har en stor lidenskap for det skrevne ord, og elsker å komme over nye blogger som er verdt å lese. Jeg er en optimistisk og postiv person som engasjerer meg vel litt for mye, i det meste, så til tider kan jeg vel virke litt hektisk og rotete. Bak pcen kan jeg vel kalle meg både kreativ, aktiv og lat på samme tid.

Jeg  elsker stilige design, mote, mat, velvære, natur, interiør og foto er interesser jeg også må ta med her. Blir å legge ut bilder her men det er uten speilreflexcamera, noe jeg håper jeg kan få skaffet meg snart.

Uansett så aner jeg ikke hvor mye personlig bloggen blir jeg har funnet ut at det er en smart ting å ikke utlevere for meget av en selv i sin blogg, heller holde seg til toppen det som en kunne skrevet i lokalavisen.

Fakta:
Kvinne, vel 40, samboer, bor på østlandet (østenfor sol og østen for måne), 2årig designsutdie ved Noroffintituttet pluss pluss pluss...

Jeg håper du vil finne nok inspirasjon her til at du vender tilbake hit.

Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil bli besvart i kommentarfeltet.



Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

4 kommentarer:

♥ Lykkelise sa...

Testkommentar

Kamelryttersken sa...

Er vel nok med <3?
Grattis med ny blogg :)
Ser du har fått til en blogg med et profesjonelt utseende. Viktig å ha et utseende som viser at man er seriøs, selv om innpakkinga er lett. Er nesten så jeg tror du har drevet med blogging ei stund?
Litt lurt å ha et tema for blogginga. Karavanseraiet er et eksempel på det motsatte. Men så er Kamelryttersken et multifunksjonelt menneske med mange interesser, så da blir det slik.

♥ Lykkelise sa...

Takker for hyggelig hilsen, tema og tema det blir vel til at bloggen handler om det som opptar en og det som skjer i hverdagen, skal prøve å ikke være så personlig når jeg blogger (som kanskje kan bli en liten utfordring) :-)

Zuna sa...

Fin blogg! :)

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.