Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Trenger din hjelp! Hva synes du?

søndag 31. oktober 2010

Share this history on :
I dag tenkte jeg at jeg skulle sette ut en poll (meningsmåling) som det så populært heter. Denne bloggen er ganske ny ennå og jeg er interessert i å få flere tilbakemeldinger på hva dere synes om innholdet jeg har i bloggen min. Det er kanskje lettere enn å legge inn kommentar?

Jeg gjør dette for at jeg vil vite hva dere synes om bloggen og for at jeg kanskje kan forbedre meg med tanke på om innholdet er bra nok eller at jeg trenger å forandre på noe.

Hvis responsen og svarene blir mange vil jeg også sener lage poll som går mer spesifikt inn på de ulike emenene jeg blogger om. Eller du kan legge igjenn kommentar om hva du liker, hvorfor du liker det eller hva du ikke liker osv...mulighetene er mange.

Ønsker du å stemme finner du pollen oppe i venstre sidekolonne- KLIKK her. Setter stor pris på svar fra flest mulig, ha en fin søndag.








Follow Everything happens for a reason
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

1 kommentarer:

Andy sa...

Det er ikke innholdet som er problemet her. Kanskje du bør tenke på hvordan du skal markedsføre bloggen din? :)

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.