Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Problems with comments

søndag 10. oktober 2010

Share this history on :
Åpnet nettopp en epost med at folk hadde problemer med å legge igjenn kommentarer her i bloggen, jeg har nå prøvd å fikse dette ved at kommentarskjemaet kommer opp i eget vindu. Håper da at dette fikser hele problemet og at jeg du kan få lagt inn kommentar her.

Den som var så snill å si i fra til meg var ingen andre enn Kamelryttersken, som takk for det finner dere hennes blogg her.

Så nå kan dere legge igjen et " <3 " i kommentarfeltet? Takk!




Ha en fantastisk Søndag

Follow Everything happens for a reason
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

2 kommentarer:

Rune sa...

Ok da får jeg vel teste dette hos deg her da...:-)

Kamelryttersken sa...

<3

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.