Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Lykkelises hudpleietips

torsdag 14. oktober 2010

Share this history on :




I dag tenkte jeg at jeg skulle ta opp den del om huden din og kommer med noen enkle tips her til dere som ønsker det.

En ting er sikkert og det er at det er ikke mulig å kjøpe seg til sunn og flott hud. Det krever en pesonlig innsats og det handler ikke bare om hva du smører i ansiktet, eller hvilke ansiktbehandlinger du har råd til. Selve oppskriften er å ha fokus på kost og bevegelse.

Vann er en energikilde som du bør drikke rikelig av, dessuten kan kaldt vann glatte ut rynker. Fylle håndvasken med iskaldt vann med isbiter i og bad ansiktet i vannet ved hjelp av hendene.

Olje skal du ikke være redd for, huden elsker gode planteoljer rike på essensielle fettsyrer - både den du har på salaten, i din smoothie og den d smører på huden. Sørg alltid for å ha lett fuktet hus når du påfører olje. Selv pleier jeg å smøre hele kroppen inn med babyolje etter en dusj før jeg bruker frottehåndkleet.

Av rynkeskurker må jeg bare få nevne sukker, sukker er like galt som røyk og sol. Prøv å unngå sukkerholdig mat og se at du vil få en helt ny vakker hud inne få uker.

Til sist vil jeg og få nevne glede og tilfredshet som tydelig kan ses i huden , ikke glem å gjøre det i livet som du elsker. Si til deg selv hver morgen "I dag er den beste dagen i mitt liv"




Follow Everything happens for a reason
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.