Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Gjesteblogging

fredag 8. oktober 2010

Share this history on :


Som jeg nevnte i forrigie innlegg så er jeg interessert i å få noen som kan gjesteblogge i min blogg, gjesteblogging er en vinn-vinn situasjon! Ved å poste hos andre, skaffer du trafikk til egen blogg, og den som poster innlegget, slipper arbeid :-). Jeg kommer og til å  maile bloggere og spørre pent om de vil gjesteblogge, har du noen idèer ang. innlegg - så kom gjerne med dette i en kommentar, det kan nesten være hva som helst  jeg er ute etter bare det er interessant nok.
Problogger har laget et innlegg i sin blogg med en liste ang. gjesteblogging. Veldig lærerikt!

Har du noen erfaringer med gjesteblogging?
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.