Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Dear readers

fredag 8. oktober 2010

Share this history on :
Denne bloggen så  sitt lys den 24 september i år, så det har ennå ikke blitt så mange innlegg her men akkurat passe i henhold til at bloggen ikke er så gammel, men på statistikkene ser jeg at det allerede har vært en god del folk her inne, ja over hundre etter google analytik, se under:


Site Usage

  • 151
  • Visits

  • 346
  • Pageviews

  • 2.29
  • Pages/Visit  


Ikke at jeg forstår så veldig mye av dette men jeg får med meg at det faktisk har vært 151 besøkende her siden 24 sept. Button til bloggurat viser i dag 93 lesere

Men dette er jo statistikker og tall og ganske så upersonlig, jeg håper med dette å få vite litt mer om hvem dere er

Jeg savner  tilbakemeldinger fra dere hvem er dere som leser? hva vil dere lese om, eller kamske lese mer om? Kommentarer er for de fleste som driver en blogg et av ønskene og drivkraften for å skrive nye innlegg. Videre må jeg og få tatt med at om det også er noen som ønsker å skrive gjesteinnlegg kan også dette diskuteres. Jeg er åpen for det meste :-)


Så jeg ber deg; du som følger eller ønsker å følge bloggen min på Google kontaktverk, med RSS, har lagret bloggen i bokmerker, husker adressen osv. PS. skal registrere bloggen på Blogglovin og :-)
Kan dere legge igjen et " <3 " i kommentarfeltet? Takk!


Ha en fantastisk dag
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.