Velkommen til Everything happens for a reason - Håper du finner noe nyttig eller noe du liker her.

Blopp

søndag 10. oktober 2010

Share this history on :
Blopp.no

Blopp er en side for oss bloggere, etter å ha registrert bloggene våre der skal jo innleggene komme inn rekke på rad, men jeg opplever stadig problemer med dette. Skjønner ikke om det er jeg som er i mangel av kunnskaper når det gjelder bloggingen men flere ganger opplever jeg at innleggene fra bloggen min ikke dukker opp.

Q: Er dere flere som har samme problemet eller er det bare meg?

Ellers så har jeg bare godt å fortelle om dette nettstedet og deres slogan "det drypper litt på alle" er jo helt super. For her kan du øke trafikken til bloggen din ganske så drastisk samtidig som det er en portal hvor bloggere møter bloggere og finner nye venner på nettet.

Alle som registrer seg (bidragsytere) blir lagt i høyre sidemeny og med link til bloggene som melder seg på. Videre er det og en blogg som blir månedens bloggfokus den heldige her får spesiell oppmerksomhet og blir liggende i toppmenyen - bedre kan det vel ikke bli. Selv om jeg har hatt en del trøbbel med at innleggene mine ikke kommer inn som de skal så vil jeg bare få anbefale alle å melde seg inn på blopp.no.



Follow Everything happens for a reason
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : tilepink@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...
Takker for at du besøker meg. Har du noe du lurer på så si i fra ingen spørsmål er for dumme, her svares det på alt :-)
Legg gjerne igjenn en kommentar under. Takk og håper du fant noe nyttig og eller interessant her...

7 kommentarer:

Morten sa...

Alle innleggene dine kommer nå inn som de skal, men det vil alltid være litt forsinkelse på når de dukker opp på blopp. Så etter at du har postet et innlegg på din blogg så kan det ta opptil 1-2 timer før innlegget synes på blopp. Dette er for at min RSS leser ikke skal 'mase' for mye.

Ha en god dag.
Morten

Morten sa...

På denne siden kan du se alle innlegg som er lest inn:

http://blopp.no/index.php/author/lykkelise

♥ Lykkelise sa...

Takkr for svar Morten - det er bra! :-) Men Jeg hadde et gjeste innlegg her i går, og det kom ikke inn hos dere? Er det slik at når jeg har gjesteskribenter så vil ikke de dukke opp?

Morten Pedersen sa...

Jo, men da vil det dukke opp under gjesteskribenten sitt navn og ikke under /lykkelise. (alle som poster under admin brukeren vil ikke komme i lista over bidragsytere), men vil selvfølgelig være med på forsiden.

Kamelryttersken sa...

Trivelig at dere på Blopp svarer på slike spørsmål på den bloggen som spør :)
Karavanseraiet har fått lite trafikk fra Blopp, men det kommer treff derfra òg. Linksiden.no gir flere treff selv om ideen er relativt lik som Blopp. Men det er mer arbeid med å legge inn manuelt på Linksiden.
Viser seg at det er aktiv markedsføring i form av kommentarer på andre sider som gir mest trafikk. Kommentarer som følger opp innlegg og diksusjonen i kommentarfeltet. Kommentarer àla "Fin blogg <3, kommenter tilbake?" drar ikke fullt så mye trafikk for å si det sånn.
Og du gjør en god jobb Lykkelise, med over 130 besøkere i følge Bloggurat etter 3 uker på nett har du grunn til å være fornøyd. lå på mellom 50 og 80 de første tre månedene, er først den siste uka det begynner å vises med flere treff og også nye lesere som skriver i kommentarfeltet.

♥ Lykkelise sa...

Takk Ragnhild, ja jeg er veldig fornøyd, MEN selveste mr. Morten la ikke inn ditt innlegg det var bare det jeg ville fram til og det synes jeg at han burde gjøre, han sier hvis du leser kommentarene over at "de kommer inn automatisk, på den som har laget innlegget", men da tenker jeg---------------Hvordan.!!!!...

Du skriver gjesteinnlegg
Jeg legger inn
men på bopp bir alt borte..

men jeg sa i fra der i går og da kom det inn sporenstrks...men ikke det innlegget jeg la inn for deg, og ikke er det ¨å finne på dine sider heller...skjønner ikke riktig dette...

Jeg synes dette begynner å ligne lille norge i ettt nøtteskall allerede.. Ikke for å klage men jeg er jo egentlig en perfeksjonist og har tendenser til at alt må være ganske perfect..


Ja ja så var nå det sagt og...

Morten sa...

Normalt så bruker jeg e-post adressen til å svare på, men som i dette tilfelle så fikk jeg ikke noe svar tilbake og da med denne bloggposten om blopp så passet det å svare her.

Legg inn en kommentar

♥ Må og få takke for at akkurat du leser bloggen min :-)
♥ Kommentarer bli virkelig verdsatt, og vil som oftest bli besvart i kommentarfeltet. Er det saker du lurer på er det bare å spørre i veg.